Tredje advent

Godmorgon Godmiddag alla underbara! Idag är det tredje advent, lucia och en alldeles underbar dag. Jag vaknade nyss och mår så himla bra. Hur skönt som helst ju! Lite julbak idag vore mysigt, men känns som att de flesta är upptagna. Det får kanske bli en såndär ta-hand-om-mig-själv-dag i stället. Promenera, njuta några minuter i solariet, ansiksmask osv.

Ååhh, jag mår så bra idag! Haft en kanon bra helg. Dig bestämde jag för att inte ens nämna. Det var som att få en kniv rakt in i hjärtat. Inte en blick, inte ett ord. Bara luft. Skratt genom tårar. Jag hatar samtidigt som jag älskar. Min besvikelse går inte i ord att förklara. Jag hatar att ni förstört min ögonsten. Jag känner inte honom längre. Inget har någonsin gjort så ont som detta.

..Med de sagt så ska jag leta upp mitt smile igen. Ha en underbar dag! Vi hörs av senare. Smack!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Älskade unge, vissa kan man aldrig påverka ens genom att vara eget kött och blod. Förlusten är hans! Du är en så otroligt fin dotter och människa, jag är stolt som en tåcke att du är min underbara flicka!! Älskar dig till tusen <3<3<3

2009-12-13 @ 16:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0