Ullis bullis!

Godmorgon mins träsktroll! Är ni lika pigga och vakna som mig? Jag tycks ha blivit både natt uggla och morgonmänniska. Undra hur länge det håller?

Jag sitter på min säng och myser med en chailatte till frukost. Håller på att sminka mig lite i väntan på att Pancho, hans syrra och Natalie ska komma förbi och hämta upp mig. Dom kommer nog om drygt en halvtimme. :)

Malin! Tack för hjälpen. Jag ska testa ikväll när jag kommer hem och hur om jag klarar av det. Men måste man inte vara medlem på tuben först? Hm..

Vad ska ni hitta på idag? Är det fredagsmys eller full rulle för er med? Jag är grymt taggad både på Ullared, IDOL och utgång! Wooho. Nu ska jag mysa vidare en stund till sen ska jag föna mitt hår. Uppdaterar under dagen om man kan det från Natalies telefon (?) :)

Detta blev en galen kväll på Etagé, en galen vinternatt i Malmö.
Älska att krocka med taxi i rondell <3 Och just att bilen som ska hämta oss krockar i samma helvetes rondell! Hahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0