Klantarsle!

Så trött som jag är nu önskar jag att jag är runt 23 tiden varje kväll. Men icke.. Jag sitter nästan upp och somnar nu kan jag tala om. Jag blev klar med bakningen för snart en timme sedan. Bakade i 4-5 timmar. Det tar sin lilla tid när man bara är två händer. Mamma blev tårögd när hon kom hem och såg alla bullar och pepparkakor. Hihi!

Ikväll kommer Linn hit. Vi ska klä granen, dricka glögg (med massor russin och mandel!!) och äta lussekatter. Maskinen snurrar med tvätt, och ska strax laddas om. Men först! Duschen!! Känner mig alldeles flottig efter allt bakande.


Men oorh! Jag skrev det här för snart en timme sen. För trött för att komma ihåg att klicka på "Spara & publicera".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0