Youtube

Mina ögon går inte ens på halvljus. Jag är fortfarande vaken och fortfarande pigg. Har haft en ganska rolig msn-konversation som förmodligen hindrat mig att bli trött. Fick en massa energi när jag var nere på gymmet tidigare också! Var mer på hugget och mer flitig idag än vad jag var igår. Ryggen och biceps fick jobba.

Imorgon (idag) blir jag hämtad av mina vänner runt 10 tiden. Inte hela världen om jag är halvtrött då. Taggar till på kvällen! Riktigt sugen på utgång är jag, så hoppas att jag är det imorgon med! Jag ska ladda min kamera i helgen och bli mycket duktigare på att ta bilder. En blogg, utan bilder är ju inge skoj?! :)

Jag har en fråga! Vore jätte tacksam för svar. Hur lägger jag upp youtube-klipp på min blogg? Snälla söta..hjälp mig!



Kommentarer
Postat av: Malin

Bredvid videon på youtube står de bädda in och sen en kod, kopiera den koden.

Inn på bloggen, nytt inlägg, sen i menyn där man kan ändra till kursiv och så, där finns "html" den trycker du på, sen i den klistrar du bara in de du kopierar och därefter uppdatera.

Klart.



Själv videon visas inte förens du publicerat inlägget, utan de är bara en gul ruta..så om du får fram den så har du gjort rätt :D

2009-12-11 @ 02:55:44
URL: http://denmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0