Feeling på mig ikväll. Fleeströja och nydu...

img_0440 (MMS)

Feeling på mig ikväll. Fleeströja och nyduschad chillar jag i soffan hos hunni. Han kommer hem om 10 minuter då vi nog drar hem till svärföräldrarna en stund för lite mys. Väderprognosen för Malmö imorgon säger sol och 12 grader och jag hoppas innerligt att dom inte ljuger för mig. Ubder dagen blir det nämligen Shopping, mys och fika med älskling. Jag vill bara säga att vi tänker på dig, min fina mamma. Du är värd det bästa här på jorden <3


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Låter som en mysig kväll igår hjärtat, bättre än min ;) Jag vet att ni finns där och känner det av hela mitt hjärta <3 Älskar dig!

2010-04-24 @ 19:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0