Barnflicka?

Sååe! Nu har jag, Malin och Niclas varit på Citygross i Staffanstorp! Dom storandlade och jag gosade med Leyton :) Har varit på jakt efter en "smyckehand" hela förra veckan och vad hittade Malin på Citygross av alla ställen? En smyckehand med lång arm! Kanonbra! Så imorgon ska jag dit och köpt en eller två sådana. Vågade inte riskera att smälla av några fingrar på den idag då jag skulle direkt till Malmö efteråt :)

Nu håller Malin på med maten och Niclas matar Leyton. Vad gör jag? Jag funderar på att säga upp mig från Skopunkten och bli deras Nanny! ;) Höhö, hade ju varit övernice. Nääedå, jag hjälper gärna till, utan något i utbyte! I love it!

Jag börjar dock bli lite rädd för den där Malin Kristensson! Vi säger alldeles för ofta exakt samma saker, exakt samtidigt. Tänker samma saker. Och i förmiddags tänkte jag; Hm, undra vad dom ska göra idag? Undra vad Peter och Niclas ska göra? Undra om vi ska chilla lite och om jag och Malin kanske ska göra lite äppelpaj?.. Sen vart de inte med det. Jag släppte tanken igen. Vi hinner bara komma in på Citygross då Malin tar en påse med äpple och säger, duu.. Jennie! Jag tänkte att vi skulle göra lite äpplepaj ikväll kanske? ;).. "Ja, men tänkt samma som jag, ja men gööööör det! =D "

Ikväll tar jag med mig Fridhs kamera med mig hem (hoppas det är okej? hahah) för att slänga in bilderna från i fredags. Har näligen likadan laddare hemma och batteriet är totaly tomt. Ohyes..Så lite bilder dyker säkerligen upp inatt.

Nu ska jag ringa den underbara. <3 Laaater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0