Dööööööd

Vatten, alvedon, vitamintablett och två st omega3 tabletter! Vaknade för en halvtimme sedan, med klänning och strumpbyxor på, under täcket! Ja, jag frös jättemycket när jag kom hem så tanken att klä av sig fanns inte på världskartan. Nu försöker jag som sagt preparera mig lite.. tar väl en timme sen börjar det ordna upp sig.

Hade vi kul igår? Absolut! Hipp sedan fortsatte tjejerna till Crown medan jag tryckte i mig en kebab och tog bussen mot Staffanstorp. Jag bara avskyr att åka taxi och buss när jag druckit. Jag behöver inte ha druckit mycket alls, men så fort jag sätter mig på bussen så är det som att någon häller i mig vodka. Usch! Jag lyckades att somna sista biten i alla fall, farligt nära att missa min hållplats och åka vidare mot Genarp. Haha!

Nehe ni! Nu orkar jag inte skriva nå mer.. Puss & Kram

(Det låter en aning värre än vad det är, det är bara jag som är lite mer kvidig än andra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0