Tillbaka!

Så.. Nu gör jag ett nytt försök! Har fått i mig lite mat i magen och slängt mig i duschen. Ikväll blir det som sagt fest i Lomma. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig! Börjar förvisso bli lite plusgrader nu, men det resluterar ju givetvis i att snön smälter och bildar en pool över halva Skåne. Håller med Linn om att det inte känns så roligt med klänning i detta skitiga väder. Lacklegins skulle kunna vara ett alternativ, men hur roligt känns det? Nej.. Får nog fan bli en klänning trots allt. Ska strax rota fram någonting ur garderoben tänkte jag.

Här näst ska jag ta tag i rummet och se om min jävla hårförlänging är användbar. Linn får klippa det, om jag nu hittar det. Jag satte saxen i det för någon månad sedan, sen dess har jag inte kunnat använda det. Det säger en del.. Låt mig aldrig sätta saxen i ditt år!


 

Nåt jävla löjligt försök av mig att bilda en pussmun. Inte min grej de där. Men, puss på det gott folk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0