Dear God,...

0-421c0ab7e92deeb390946465ffcfe65e.png

Kolla varifrån!

Dear God, let the days be better than how it start! Mamma väckte mig nio minuter innan jag skulle vara utanför dörren och på väg till bussen! Har inte hört min klocka ringa överhuvudtaget.. Klädde på mig och borstade tänderna i ilfart, mer hann jag inte. Slängde ner en bapelsin i väskan också. Åååhh!! Hatar när dagen börjar på detta viset. Men jag hann i alla fall med bussen och jag är glad (eller kanske dom borde vara glada) över att jag pratar med kunderna över telefon, och inte face to face! Saknar min hunni så sjukt mycket!! Låt det bli fredag, mycket snart! Pleeaase?;))


Kommentarer
Postat av: Tee

min vän hade samma problem som du tills hon fick denna i present av mig...

http://www.youtube.com/watch?v=93RvM7NnpJU



kan ju ställa den till att ringa 5min efter din vanliga.. =)

varsågod

2010-03-09 @ 10:14:12
URL: http://teeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0