En cola tack!

Först och främst så vill jag bara säga att jag vet att min uppdatering är lite sisådär ibland, men det är så det är. Ibland prioriterar man andra saker, men nu har jag en stund över. Tänkte då passa på att göra en liten update här.

Gårdagen var uberbra. Film, godis och en massa mys. Filmen var dock inget att rekormendera, får hålla tummarna på något bättre idag. Blev dropad vid dörren för några timmar sedan, så har tagit det lugnt, stoppat lite mat i magen, duschat och fräschat till mig en anin. Får snart besök då det först blir en sväng till citygross och hemmakväll innan soffan kallar på oss :)

Jag just nu medan jag spränger högtalarna och (förmodligen) går grannen "uppanpå" vår lägenhet på nerverna. Höhöhö..

 

Ha en trevlig kväll! See ya..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0