IPhone "iiipåån"

Nu har jag efter mycket om & men min Iphone 3gs i händerna! Jag har faktiskt inte orkat blogga tidigare idag då jag steg upp ganska sent och fick ett telefonsamtal av Malin. Hon ville att jag snabbt som en höna skiter skulle åka in till Malmö för att umgås lite med henne och lilleman. Så det gjorde jag! Vi inväntade mami som skulle möta upp oss kring fyra och mumsade på vindruvor som vart alldeles för besprutade!

Kvällen har jag spendet på min säng. Tog vilodag från gymmet idag då jag inte känner mig 100% kry. Vill ha gott om energi imorgon till både jobb, träning, simma & basta. Får inte bli sjuk, får bara inte!!

Ikväll blir det "tidig" binge eftersom att jag ska upp senast halv åtta imorgon. Fullt ös, medvetslös! Ska kika omkring på lite läsvärda bloggar en stund innan jag kryper ner under täcket och slår en pling till hunni. Ett måste innan denna tjejen ska nanna sött hela natten!

Om jag lyckas undvika stress imorgon bitti så gör jag en liten update innan jag far iväg! Sleep tight everybody.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0