Mör i kroppen

Helluu alla kvällsugglor! Hoppas ni haft en bra dag. Min har varit fullsmäckad. Gasen i botten redan vid start. Alarmet på Iphonen ville inte riktigt som jag ville, vilket resulterade i att jag då självklart inte vaknade när jag skulle vakna imorse! Förvånade? Tänkte väl det.. Duschade, klädde på mig, kletade på lite smink samtidigt som jag tryckte i mig en smörgås. Fort som attan gick det och jag hann med min buss! (Y) Jobbade bara mellan 10-15 idag, passade bra då jag hann njuta lite av "vårens" första solstrålar. Jag hoppas verkligen att det går undan nu! Längtar efter uteserveringar, solglasögon, kort skinnjacka ect. Mmh!

Väl hemma slängde jag i mig lite äggröra och en liten skål med K special med öresundsfil för att fylla på förrådet med energi. Därefter har jag och Linn i 4½ timme varit på gym, simmat, bastat och solat. Tyvärr har jag fått drass med huvudvärk men jag börjar bli van. Det är bara att bita i det sura äpplet. Haha, av någon konstig anledning så hamnade vi i en nybyggd, rund liten "stuga" som var en utomhusbastu. Vi såg ett par går dit och blev genast nyfikna på vad det var, så vi knallade efter! När vi kom in var den lilla stugan fullsatt och en tjej stående i mitten hälsade oss hjärligt välkomna samtidigt som hon fäktade med en handduk. Det var tydligen en bastu stund med dofter! Om ni tänker er världens mintdoft, liksom varm luft fylld med mentol! Samtidigt som någon häller på sjukt mycket vatten på grillen. Rökfyllt och cpvarmt! Jag och Linn hade ju givetvis tryckt in oss längst uppe, närmast grillen! Smartass. Kunde ju knappt andas! När de mesta av folket försvann ut körde vi lite peeling. Tappade ju säkert 1 kg bara på grund av det! HAHA, helt sjukt. Blääe!

Nu är jag seg som attans i kroppen. Snarare överkörd av en manglare. Har krypit upp i min fåtölj. Får se hur länge mina små tittor orkar hålla sig öppna idag. Dom känns inte samarbetsvilliga just nu!

Nu ska jag avrunda innan jag skrivit en hel bok. Diplom till dig som orkat läsa genom alla dessa ord! Ge mig fredag, helg och allt vad det innebär nu! Vill mysa med min "mysgris". Miihi.. Sleep tight duudes!

Kommentarer
Postat av: Linn

Det va myyyss!!!



Ville även meddela dig om att du vann priset du blev nominerad till, till igår!!

2010-03-04 @ 11:56:19
URL: http://theendlessstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ooh, san vad grymt!! :D Love you!

2010-03-04 @ 16:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0