Smaskigt saftigt!

 

Det blev ingen kopp te då vi inte hade "exotiskt" hemma, men istället skar jag upp lite honungsmelon med några vindruvor sidan om. Saftigt! Linn ringde nyss för att föreslå en powedag på onsdag. Det passar perfekt då jag jobbar fram till 15.00. Vi hade tänkt oss ett stenhårt pass på gymmet och därefter bege oss till badet. Simma, basta, simma, basta och bara njuta! Jag nappade direkt på förslaget!

Jag älskar saftiga, smakrika och exotiska frukter. Det är ett perfekt utbyte mot godis då man är lite sötsugen. Till helgen tror jag bannemej att jag ska mixtra ihop lite goda fruktspett! Det är inte bara super gott och mysigt, det kan se ganska läckert ut också. Kanske lördag vore en bra dag.. ;) Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0