Juni, juli, augusti.

Det är söndag, en riktig söndag vilket jag inte ser så positivt. Ligger i sängen och lyssnar på Gyllene tider - Juni, juli, augusti. "Allting verkar lättare då, för vindarna är varma då."
Kan väl inte låta bli att hålla med. Det är ganska lurigt det där med hur man mår. Att faktiskt kunna må yberbra den ena dagen och tro att allting är på topp, men två dagar senare så visar det sig att det inte alls skulle vara så. Sommaren är när som helst slut och jag är mer än nöjd över hur den sett ut. Jag har mest jobbat hela juli och augusti men jag har haft en varm famn att luta mig tillbaka mot. Nu börjar kvällarna bli kyligare och kyligare. Igår slog det mig att jag förmodligen kommer frysa ihjäl i vinter och längta tillbaka till sommaren och allt det varma och mysiga som hör där till.

Jag är förälskad, men jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det jag var rädd för har hunnit ikapp. Önskar ibland att jag var lika snabb som snyggingen i Twilight. This sucks!!!

Idag ska jag övningsköra med Bosse. Det ska bli spännande. Och du? Håll dig inomhus under tiden :) Efteråt blir det grillat med familjen och om tiden tillåter det så kanske även en kvällsfika i stan. Nu blir det duschen.



Kommentarer
Postat av: Maria

Oj hjälp vilket fint hår du har! Avis :)



Boråsbloggarna

http://www.borasbloggarna.se

2009-09-03 @ 10:00:35
URL: http://www.borasbloggarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0