Senaste...

Lite som hänt under den senaste veckan.
  • Jag har jobbat.
  • Jag har satt i mitt löshår igen.
  • Jag har varit hos Fridah och trillingarna. Grill, vin, cider, musik, snack & mys.
  • Jag hat skakat hand på att gadda mig inom en vecka.
  • Vi har varit i Danmark. Lek, sång & Bakken. Vi var barn! ;)
Nu har jag slängt i mig lite frukost och Frida är påväg hit snart, tror jag? Hon är lite för fin för att åka kollektivt, så hon ska vänta till hennes mamma kommer hem med bilen, så att hon kan tvinga sin bror att köra henne till Staffanstorp.

* , jennieström säger (11:57):

hahahahahahhaha
du är fan sjuk
Fridah    fridahsnudeveritas.blogg.se säger (11:57):
haha I know
de e drf du äölskar mig   hahah

Bedöm själva, jag kan inte annat än hålla med henne!


Så, vad ska man hitta på idag? Inte en blekaste aning. Jag är raslös och behöver röra på mig.

* , jennieström säger (12:00):
ska vi power walka?
Fridah    fridahsnudeveritas.blogg.se säger (12:00):
amen nej
hashahaha jag är sjuk för fan
Fridah    fridahsnudeveritas.blogg.se säger (12:01):

hostar bara jag tar hissen ner 

- Inte det nä. Jag ger upp! HITT PO NÅED!

Puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0