One day left!

Klockan är nu över tolv vilket betyder att det är fredagen den 19/6 som är likamed Midsommar -09 vilket även betyder att det bara är 29 timmar kvar till taxin hämtar åtta taggade brudar i Oxie för att köra oss till Kastrup i Danmark. Flyget mot Magaluf lyfter kl. 8:15 på lördagmorgon och jag börjar bli riktigt peppad & taggad. Sängen är späckad med kläder, skor, hygienartiklar ect. Imorgon packas det ner i väskan med mamma för dubbelkollande. Kommer säkert att glömma någonting och förmodligen har jag alldeles för mycket kläder i bagaget. Det där "kan vara bra ifall ifall" känner jag igen, det är bättre med för mycket än för lite i alla fall!

Midsommar spenderas tillsammans med Natalie, Andreas & Micke på en fest i Oxie, där blir det mat & dricka och givetvis massor med bubbisar (läs: jordgubbar för er retards som inte förstod det) ;p Nu ska jag gitta. Mys i soffan lockar. Uppdaterar mer imorgon innan jag åker.

Trevlig Midsommar!
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0