Balen -09

Dagarna flyter på med massor utav fix inför både det ena och det andra, det är därför jag inte hunnit uppdatera bloggen. I måndags var balen och jag kan inte säga mer än att det var underbart och verkligen ett minne för livet. Dagen började med håruppsättning hos Emma vid tio och jag blev riktigt nöjd! Därefter fick jag en sminkning utav Heidi. Gud vad duktig den tjejen är, tack så jätte mycket! Jag blev uppassad med fotbad, mamma smorde in mina ben medan jag drack vin och sedan blev det fotografering. Jag kände mig som en prinsessa. Ett stort tack till er som spenderade dagen tillsammans med mig.

På eftermiddagen dök min fina baldate upp hemma hos mig, stiliga och granna blev vi sedan fotograferade tillsammans. Det blev ett glas vin till innan det bar av till Lund och AF Borgen. Gud vad fina ALLA var! Vi fick tre rätters middag och efter det tog vi en sväng till stortorget för lite mer alkohol, sedan gick vi tillbaka igen. Runt elva öppnades dörrarna till Tegnérs för festen. Sedan minns jag inte ett smack. Haha, skämt och sido. Jag hade sjukt kul där inne, tillsammans med alla mina fina vänner. Med blodiga fötter öppnades åter dörrarna till AF Borgen klockan tre och då satte efterfesten igång. Skorna åkte av och det blev barfota för hela slanten. Det bjöds på nattamat och dans till solen gick upp. Jag njuter. Tack som fan till alla som gjorde min kväll till en utav de bästa. Det finns mycket bilder från denna kväll och jag har lyckats att få tag i en del. Tänkte att jag lägger in ett par stycken nu här på bloggen, så läggs resten in senare på facebook!























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0