Det är över nu...

men jag kommer ihåg alla dagar med er!

Studenten blev som tidigare nämnt utomordentlig! Jag var full på lycka och glädje. Nu är det över och om tre hela dagar lyfter planet mot Magaluf. Det har varit så fullt upp med allting annat under den sista perioden så jag har inte hunnit tänka på att jag snart lämnar Sverige. Nu börjar det kännas och det närmar sig med stormsteg. Efter tuffa studentveckor har jag som så många andra åkt på en ordentlig förkylning, jag är täppt långt upp i bihålerna och har huvudvärk samt feber. Jag ska inte klaga, det är piss i Missisippi, men oron finns där över att jag inte ska lyckas bli helt frisk till lördag. Men med rätt vilja och styrka klarar man det mesta ju. Jag har haft de två bästa veckorna i mitt liv och nästkommande vecka blir som gräddet på moset, punkten, ja liksom avslutet. Eller blir det kanske som Johan skrev; "Eller är detta bara början?" Det återstår att se! När jag kommer hem till Sverige igen den 27/6 väntar en hel sommar med jobb på Prins Bernhad och ett körkort i handen under tidens gång. Jag hoppas verkligen att jag även hinner med Åhus, Kungshamn och en del andra saker som det finns planer på. Jag och min vän Natalie har dessutom funderat på att bli sambos. Jag tror att hon skulle vara den bästa sambon man kan tänka sig! Det är ordning och reda på henne vettni! Skämt och sido, att flytta ihop kan vara en bra ekonomisk lösning och även ett fint sällskap. Jag känner att sommaren -09 kanske kan bli den bästa! Jag som så många andra har nu tagit klivet ut i vuxenlivet. Det låter konstigt att säga, men så är det faktiskt. Är jag kanske vuxen nu?

Nu måste jag hänga upp min blöta tvätt och sedan göra mig iordning. Jag och mamma ska en sväng till OBS för att inhandla en del saker till bland annat min resa. Ha en fortsatt trevlig dag. Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0