You look so beautiful today.

Veckans söndag var kanske veckans slappaste dag. Började dagen med att kladda in min kropp i olivolja för att sätta mig en stund i solen. Efter ett tag började det mulna till och jag & Hanna började bli lite hungriga. Jennie, världens bästa grill-master tog tag i saken, slängde på kol och tändarvätska och tuttade fyr. Jag & Hanna har en tendens till att inte få grillen tillräckligt varm så första korven blev sisådär, lite halvrå, men vad gör det, nästa blev bättre.



Efter att allt jag tog i blev kladdigt och halt slängde jag mig i duschen, för sedan vänta in veckans Robinson avsnitt. Nu är jag lagom seg och uttråkad. Ska snart klä på mig för en lång promenad mot Fodia och vidare ner till City gross. Det behövs efter helgen! Kanske kan jag flörta lite med Bosse för att få övningsköra.



Igår var jag på stranden och gick en lång promenad i mulet väder och slutligen regn, men vad gör det, det värsta som kunde hända var att man blev lite blöt. Var läskigt nära på att springa rakt ut i havet, men jag lovar att det ska ske nästa gång. Bildbevis medföljer givetvis! Efter det avnjöt vi en glass i Bjärred och kvällen bjöd på Melodifestivalen, godis och andra godsaker. Puss & kram!






Kommentarer
Postat av: Tee

förstår att du inte vågade lägga in bilder på dig själv i samma inlägg eftersom den söta hunden ändå hade tagit all uppmärksamhet.. =)

fina bilder! keep it up!

2009-05-17 @ 20:36:33
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack för din förståelse <3 haha..

2009-05-18 @ 02:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0