Besök

Åh, jag stod och bakade (läs; slängde) ihop en paj för ett par timmar sedan och plötsligt står Linn i dörren. Jag lovar att hon kände lukten från andra sidan staffanstorp! Sjuukt underbart med vänner som kommer förbi, kollar läget och kramas lite trots att man hostar och är allmänt rälig. :) Nu har hon nyss gått i alla fall och jag har lagt mig i sängen. Tänkte ladda ner en film kanske. Eller Gossipgirl ? Alla tjejer har pratat så himla mycket om den serien medan jag aldrig sett de? Känns som att man borde ge det en chans. Men vart hittar jag det? Kan någon snällis hjälpa mig kanske :)

PUSS

( Jag glömde bort att fota pajen när den var klar i ugnen, så på bilden ser den bara ut som gegga! )



Kommentarer
Postat av: Linn

Jag fick sitta jääävligt stilla !

Din paj va smarrig snäckan!

2009-11-12 @ 13:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0