Update

Jag ryckte till av telefonen för snart två timmar sen. "Natalie kiixet" stod det på hela luren. Vi snacka massa tjejsnack i en timme, då jag hann få upp röven ur sängen, släpa mig ut i köket och göra en chailatte men spiller ut hälften över micron, diskmaskinen OCH golvet. Det går bra nu kompiis!

Hela morgonen har jag kännt att jag befunnit mig i någon konstig sinnesstämning. Ingen djup sömn med andra ord och vaknat hela tiden. Men inte på ett jobbigt sätt, utan på ett underbart sätt. (?) Alltså.. Jag har drömt en massa, slått upp ögonen (medan jag fortfarande drömt), vridigt och vänt på mig, slått igen ögonen igen osv. osv. tills jag sätter i en klämma i mitt hår. Jag menar, VARFÖR?? Jag minns att jag satte upp "luggen" i en klämma för att det skulle se bättre ut? Haha, mjo.. Jag blev säkert mycket snyggare!!
Jag drömmer alltid så himla mycket, och ofta rent störda saker. Så jag skulle vilja läsa om vad drömmar betyder. Det sägs att man kan lära känna sig själv på ett annat sätt genom den vägen. Jag har en gång tidigare i mitt liv fått förklarat av en gammal dam om varför jag hade just den drömmen jag hade. Och gud vad logiskt det blev tillslut.. Spännande faktiskt!

Nu ska jag bädda sängen och plocka iordning lite i lägenheten så mamma slipper ta det när hon kommer hem från jobbet. Ja, visst är jag en omtänksam dotter.. Ibland ;) Och vet vad jag mer ska göra idag? Simma! De ni.. :) Tur att jag har Linn som sparkar mig i röven. Hihi.. Jag är ett vattendjur och har alltid varit, men ska sanningen fram så hatar jag att simma. Man känner ju inte om man blir varm eller svettig? Man känner liksom inte att det gör nytta. Nej, då är det mycket roligare att plaska och dra linn i fötterna :)

Förlåt, nu blev det ett ganska långt inlägg. Jag avrundar här och återkommer senare idag.

( Jag slänger in en bild på mig och GB. Detta var på midsommar, bara tre timmar innan vi droog till Magaluf <3 )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0