Dumma blogg!

Orh! Vad är det med blogg.se ikväll? Tar evigheter att logga in och ännu längre tid för hemsidan att förstå att Jennie vill skriva ett nytt inlägg. Men, nu är jag här i alla fall.

 

Städningen är done and done, även så handlingen och träningen. Jag känner mig nöjd! Unnade mig en liten stund i solariet när jag ändå var nere i centrum. På tal om centrum, jag lovade Fridah ”liten” hovbrandt att berätta om min trip. Jag gick, och gick, och kom ner till centrum, svängde av mot biblioteket för att hälsa på gerd och inga, mina vit och grå håriga vänninor och därefter besökte jag resten av ålderdomshemmet på Ica! J Mycket trevligt. Hängde först lite vid mejeriprokukterna sedan vid te-avdelningen. Blir nog te-party nästa vecka! LÄNGTAR!

 

Jag hoppas att jag gjort dig nöjd ikväll Fridah och ring mig ikväll angående imorn! Annars….. Splääsch!'

 

Jag och Linn körde ett grymt pass på gymmet ikväll. Kondition, rygg och biceps. Bra jobbat snäckan. Nu har jag precis avnjutit en kopp chailatte och ska slänga denna kroppen i duschen. Det behövs! Sen ska jag krypa ner i rentvättade myskläder och slutligen i en renbäddad säng. Tror jag tänder lite ljus också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0