Fortfarande kass

Hej bloggen! Det har inte blivit någon uppdatering idag men nu är jag tillbaka. Imorse drog mamma upp mig klockan elva för att köra till mormor. Stackarn har blivit sämre och jag lider med henne :( Usch.. Vi köpte i alla fall med oss blommor och choklad vilket jag hoppas blev uppskattat och goda ostfrallor till frukost. Efter det gjorde vi ett par ärenden i Malmö för att sedan landa hemma i Staffanstorp igen. Hela kvällen har jag spenderat hemma hos Linn. Tillsammans med Te, peppakakor och "Mammas pojkar".. Håll mig i dallas för det programmet alltså! Men det är ju tydligen sådant som går hem hos Svenska folket :) Hihi.. Tim pratar skit fult, Anders är skäggig och Bobby pratar charmigt och har världens sötaste mamma! Haha..
Vad säger ni, skulle ni kunna ställa upp i ett sådant program om ni blivit erbjudna? Ändå händelserik semester ;)

Nu ligger jag hemma i sängen, med svackande feber.. Linn har fått värma mig med filtar och grejer :D Har faktiskt laddat hem "One tree hill" för att ge det en ärlig chans.. - JA! Jag kan vara den enda som inte sett det heller förr? Jag hittade inte "Gossip girl" med svensk text. Och med min svin kassa engelska funkar ju det tyvärr inte..

Önskar er alla en god natt! :)

Kommentarer
Postat av: anonyn

Anders? Christian är det :)

2009-11-13 @ 00:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0