Fotografering

Natalie ringt och väckte mig för två timmar sedan och då kände jag inte för nåt annat än att somna om igen. Men jag tog mig i kragen och pallra mig in i duschen. Ska iväg och fotograferas med Natalie idag hos Jocke i Lund och jag orkar verkligen INTE fixa mig! Så det lutar åt jennie goes crazy med chokladsås i facet.. Då slipper man fixa hår och smink..great! Den 13 december ska jag dit tillsammans med Linn. Ska bli roligt. Höhöö. ;)

Jag sitter här helt färdig men min buss går inte förrän om drygt en timme. Så jag får snällt vänta. När vi är klara hos Jocke så åker mössa och vantar på för då är det julskyltning och mys tillsammans med mina vänner i stan. Dricka glögg och titta på tomtenissar. Julen närmar sig med stormsteg nu och det är sjukt vad året har gått fort!

Jag måste komma på ett nyårslöfte.. Idé någon??

Puss & Kram, vi hörs ikväll när jag kommit hem igen. Ha en underbart skön söndag!



( Inte jag på bilden. Ni får se mitt resultat sen. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0