Galen helg.

Nu är denna händelserika helg, tillsammans med mina vänner över och gången.
För att sammanfatta den så säger jag följande; Halva IDOL och tagga-feelings med Amanda hemma hos mig, förfest i Malmö med Ragnar som är brudmagnet, Dans och utgång på baksidan av Hipp, efterfest (läs; chill) i Limhamn, liggsår i ryggen hela Lördagen, hem för att tagga om på nytt i duschen, åter förfest hos Fredrik i Malmö med min bästa Natalie, hennes bästa Rasmus och bästa Pancho, avskedsfest för Jonas och en totalt utflippad fyllefest i Håkanstorp, Linn iklädd löparkläder 02.00 en lördagsnatt.

Jag tror att jag fick med det mesta där. Idag har sängen varit min bästa vän. Puss på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0