Hej!

Hur har er dag varit? Mår ni bra? Förhoppningsvis i lite bättre tillstånd än mig. Ännu har det inte blivit bättre, jag går på alvedon och det går upp och ned. Jag har spenderat kvällen i sängen och framför tv:n med både öppna och slutna ögon om vart annat.

Ligger och kikar lite på internet och råkade klicka mig in på någon sida där man kunde köpa skor med paraply. Visst kan det ibland vara irriterande att ha ett par nya, vita skor just den kvällen det börjar pissregna?
Men skulle ni kunna få för er att sätta paraply på fötterna? -Inte jag!


Kommentarer
Postat av: Christian

haha det hade ju varit snyggt att sticka ut och festa i ett par sådana skor :P eller?

2009-11-11 @ 17:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0