Lund Arena

Godmorgon på er! Jag vaknade för 45 minuter sedan av att jag ställt mitt alarm på mobilen tre gånger. Tre olika tider. Det ringde ju hela hysteriskt här i en hel kvart. Men, jag kom upp tillslut i alla fall. Trött som jag är efter gårdagen som blev relativt lugn, eller.. skum. Ja jag vet inte hur jag ska uttrycka mig men jag berättar mer om det när jag kommer hem ikväll/natt. Nu har jag precis rotat fram en vit skjorta, svarta byxor och förkläde. Ska slänga denna kroppen i duschen och sedan bär det av till Lund där jag ska servera på en innebandyfest (?).
Det blir säkert trevligt trots min trötthet. Men ett par glas med vatten till så piggnar jag snart till!

Sjukaste att jag vann på bowlingen över vår bana igår! Haa.. Kryll halka efter med tre poäng. Suck on that bitches ;)

( gammal bild från serveringen i skolan )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0