Människa igen

När man ligger hemma och bara degar som jag göra dessa dagar är det otroligt skönt att bada/duscha av sig. Det liksom känns som att man duschar av sig febern för en stund :) Så det har jag alltså precis gjort. Nu sitter jag uppkurad i min fåtölj på rummet och lyssnar på gamla låtar med James blunt.. Från det ena till det andra, jag vill träna!! :( Buuhu.. Jag som skulle komma igång så flitigt denna veckan. Yeah right, hann träna ett pass sen låg man där. PANG BUUM.

( en nyduschad jag )

Kommentarer
Postat av: Christian

Svininfluensan eller? ;)

2009-11-11 @ 21:56:20
Postat av: Jennie

Svar: Mja, har vaccinerats mot det och det är vaccinet jag reagerat mot.

2009-11-11 @ 22:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0