Överdrivet

Godkväll!
Om jag själv får lägga in ett par påståenden angående det här med vaccinationen mot grissjukan så tycker jag att folk verkar överdriva sjukt mycket! Vaccinationen skilljer sig inte mycket åt från andra vaccinationer som människor runt om i sverige tar dagligen, visst? Men varför gnäller då alla om att dom har så fruktansvärt ont i armen? Då vet dom inte hur ont känns. Nu är det 7 timmar sen jag tog min spruta och det enda jag kan känna är en känsla av att någon slagit mig hårt på nerven eller ungefär som ett stort blåmärke. Andra kanske känner totalt annurlunda, jag vet inte?

Har ni fått ont av vaccinations sprutan mot svininfluensan? :)


Under kvällen har jag även varit på gymmet, har ju inte varit där på en och en halv vecka nu. Men (läs; men) idag är det ju Måndag, vilket innebär nya tag och ny energi. Idag körde jag mage och rygg. Det blev en mjukstart då det blev en del prat under tiden men imorgon är jag igång igen!
Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på Ensam mamma söker (extra material) på tv3.play eftersom att det var sista avsnittet igår. Ja, jag vet. Jag tittar varken på Gossip girl, desprate housewife eller vad det heter eller OC, så jag MÅSTE jag följa nåt. Nu råkade det bli Ensamma mammor då det går söndagskvällar. Hihi..

Sov gott!

Taggar inför gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0