Rak som en linje

Är det bara jag som känner att dagarna bara går? Snarare springer iväg och faktiskt på ingenting. Det känns som att man sover, vaknar, äter, tränar, slappar, sover..osv. Jag vill jobbar mer och hitta på roliga saker! Jag vill beställa resa vilket jag inte kan göra förrän jag har mer jobb. Jag vill ha lägenhet och säkrad framtid.. Snälla, låt det hända något snart. Ta dig i kragen Jennie!

Nu har jag precis lagat och ätit mat. Spacy thai soppa och grillad kyckling. Tidigare idag var Amanda här och sedan har jag promenerat både ensam och med Linn :)

Nu orkar jag inte skriva mer, känns meningslöst just nu. Händer inte mycket i "dennes" liv för tillfället.
Jag ska ut till helgen. Jag ska slå klackarna i taket. Ja, för fan vad jag ska ha kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0