S.O.S Familj

Godmorgon, eller godmiddag. Mamma väckte mig runt elva tiden tror jag, sen hoppade hon in i duschen och jag var super kissnödig så jag fick snällt somna om igen. Synd va? Hehe.. Gick upp för en timma sedan och sitter just nu med en ost macka och två kokta ägg och tittar på S.O.S Familj. Man blir lite frustrerad när man ser vissa avsnitt, där man själv som nitton åring kan räkna ut vad mamman borde säga istället för vad hon säger och gör. Men men, det kanske inte är så lätt alla gånger. Jag ska försöka minnas detta inlägget om 20 år. :)

Febern går upp och ner, med hjälp av alvedon. Frossa, svettas, frossa svettas osv. Hosta och huvudvärk och ont i armen fortfarande, men tror dock att det är på bättringsvägen! :) Mamma är och handlar nu och jag bad henne handla hem massa TE. Mums! Nu ska jag titta vidare och njuta av min frukost.

TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0