Städning

Godmorgon alla söta! Allt bra med er idag? :)
Fotograferingen gick bra igår. Trots att jag bestämt mig för att inte bli fotograferad när jag vaknade igår (ibland är det bara inte rätt dag för att stå i "rampljuset") så blev det ett par fotosessioner. Kan väl sammanfatta det med chokladsås, fingerfärg, skogsmulle & pokerbitch. Visar ett par smakprov senare idag.

Nu ska jag ägna eftermiddagen åt storstädning på rummet och damsuga hela lägenheten. Ska även handla mjölk, toalettpapper och bröd. Även tvätta om jag hinner och så ska jag även träna. Har inte riktigt bestämt mig för hur ännu.. Gym? Simma + basta? Power walk? Vad tycker ni? Tror att jag går förbi Linn senare i alla fall och ger henne en kram. Förresten.. visst låter det som att jag bor ensam? I egen lägenhet? "Städa, tvätta, handla osv." Höhö.. Men icke :) Icke ännu.. Men man måste ju givetvis hjälpa mammsen som jobbar hela dagen och halva kvällen! Inte så motiverande att ta tag i tråkiga sysslor efter en arbetsdag. Och faktum är att det är MITT rum jag ska städa och MINA kläder jag ska tvätta. (A) Haha.. So just do it..

Nu ska jag sparka mig själv i röven. Ha en utomordentlig start på en ny vecka mina vänner! Vi hörs senare!!

Kommentarer
Postat av: Linn

Låter bra, jag har superlust för simma + basta,men de är måndag och stängt. Vi kan ta de i veckan, men inte torsdag mellan 5-7! hahah :D

2009-11-30 @ 13:29:57
Postat av: Jennie

Åh, så typiskt! Nej, absolut inte torsdag mellan 5-7.. Haha! Love u hun

2009-11-30 @ 15:18:06
URL: http://seethelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0