Tankar

Är det bara jag som längtar till nyår?
Jag vill ha en underbar nyår med mina vänner.
Iår får jag nog hoppa nyårs kyssen.
Men det gör ingenting så länge jag har mina vänner.
Jag får kramas med dom istället :)
Jag har hittat en jättesöt klänning på Gina Tricot som jag tror att jag vill ha på nyår.
Svart med massa glitter och jätte läcker. Volanger ner till, över rumpan.
Jag tror att jag måste ha den.
Den hade varit perfekt.
Iår ska jag smälla en raket.
En raket för 2010 :)
Det var längesedan..
Förra året såg jag bara kor och åker.
Kanske en raket.
Men det gör ingenting.
Den nyårsafton är minnesvärd.
Jätte fin.
När vi har smällt raketer ska vi visa Jönköping vad fest i Malmö är!
Om vi säger.. en grad mildare än Mallis.. men bara en grad :)

Jag sitter just nu och dricker tropiskt te.
Den smaken är svingod.
Men helst vill jag har chailatte.
Det var slut.
Jag lyssar på en massa gamla låtar.
Som väcker en massa gamla minnen.
Det är skönt ibland.
Jag blir glad :)
Nu sover min fot.
Riktigt hårt..
Det sticks så jag måste väcka den nu.
Ikväll ska jag på spinning.

PUSS!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0