Varför liksom?

Nämnde i tidigare inlägg att jag skulle simma med Linn idag. Men är det inte typiskt, att när man väl tagit sig själv i kragen för att göra någonting bra och någonting man gör väldigt sällan så ska det uppstå hinder?
Just att jag packar ner en Nalle Puh - och en pocahontas handduk för att promenera bort till badet och köra ett bra simpass på en timme och basta 45 min därefter och när vi kommer fram prick klockan 17.00 så går vi glatt in för att betala..

Linn; Hej! :) Vi vill bada!
Snubben; Jasså, det vill ni! Men det får ni inte.
Linn och Jennie i kör; Va ?!?
Snubben; Nej, vi har stängt mellan 17.00 - 19.00 på Torsdagar. *BIG SMILE*
Vi; Skojar du med oss? *Fem hundra elva rynker i pannan och en halv tår i ögat*

Vi vänder på klacken med hakan släpandes i golvet efter oss. Seriöst nu. Det finns 365 dagar på ett år. Jag har inte badat på badet i Staffanstorp sen jag gick på högstadiet!! Om ens då? Men just idag, just klockan 17.00 när vi fått för oss att SIMMA vilket aldrig hänt innan. Då håller dom stängt i två timmar?! Jävla idioti..

Men.. vi slog våra två hjärnor samman och stack till gymmet. Efter det begav vi oss hem till Linn för att äta hemmagjord räksallad. Denna goda räksallad innehöll räkor, ägg, majs, lök, sallad, gurka och paprika. Till det lite kvarg och kryddor :) Kvällen har bestått av en jääävla massa snack, trams, skratt och till och med en och annan tår från ögat mitt. Jag älskar dig min vän! Du är helt underbar.

ÅÅÅH! Inte att förglömma..Klara, världens sötaste puppy!!
Nu har jag precis kommit hem och ska krypa ner i sängen vilken minut som helst. Sov så gott!

( Ge mig en sådan liten söt och MYSIG hundvalp!! )





( inte världens bästa bilder, men det är inte lätt att få henne still mer än 1 sek )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0