Sjukling

Vaknade hos min pojkvän igår och kände direkt att halsfluss var på ingång. Svullna och röda mandlar tillsammans med hög feber och ont i hela kroppen. Värre blev det under dagen och kvällen då jag låg helt deckad i soffan hemma hos Mamma. Inatt har varit en jävlig natt. Vaknat allt för många gånger. Druckit vatten, kissat, druckit vatten, tagit alvedon, frusit, svettats.. You name it. Prick 08.00 imorse satt jag redo med luren för att ringa vårdcentralen för en tid till läkare. Fick tid till halsprov kl 08.30 för att se om jag hade några streptokocker i halsen. Till min stora förvåning kunde dom inte se några. Antingen beror det på att det helt enkelt är ett vanligt virus och inte halsfluss, eller beror det på att jag gjort halsprovet för tidigt.

Nu är det vila, vila och åter vila som gäller. Jag vill bli frisk så snabbt som möjligt och helst av allt träffa min älskling redan ikväll!

Önskar er en bra dag! Kram



Kommentarer
Postat av: Cooffii

Så fin du är älskling! Love you! <3

2010-05-05 @ 17:20:46
Postat av: Jennie

Tack, du med sötnos! Älskar dig <3

2010-05-07 @ 16:34:36
Postat av: anonym

Ni är sjukt söta ihop. Blir så glad för er skull. ta hand om er.

2011-04-14 @ 00:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0