Tillbaka :-) Igen.. Ligger i skrivandets s...

Tillbaka :-) Igen.. Ligger i skrivandets stund i sängen och bredvid mig ligger min pojkvän och spelar poker på internet. Passade på att ta reda på de nya "inställningarna" för mobilblogg, och jag lyckades! Bloggen har som ni vet hamnat en aning åt sidan den senaste tiden. Varför vet jag inte riktigt, för tid har jag haft. Datorn har helt enkelt inte varit intressant och jag har i stort sett inte rört en dator under 4 veckors tid. Ska försöka att bli lite flitigare här nu, mest för min egna skull då det är skönt att skriva av sig om allt mellan himmel och jord. Många kvällar och nätter spenderas i Trelleborg där min pojkvän bor men inatt är vi i Staffanstorp. Dagen har varit lugn med ett besök på City gross. Handlade fläskfilé, stark korv, "rostad" potatis, bearniesås (stavning?), egengjord tzatsiki på kesella och lite annat smått och gott. Lagade god mat och pratade en lång stund. Sedan var det fotboll och jag sympati kollade LITE. Under kvällen gjorde vi ett besök på hos Tommie och Hanna. Nu har min arm somnat och jag ska försöka posta detta inlägg utan att klanta till det. Orkar inte skriva om allting :) Ska krypa ner under täcket och se om hunni gått plus eller minus! Mohah.. Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0