- 511 grader!

Nu har jag varit hemma i en och en halv timme. Med mössa, stor (!!) halsduk, tjocka mysiga strumpor + mystofflor, som duntofflor fast utan dun. Mysig kofta och en varm dator i knät, men.. har jag fått upp värmen för det? - Nej! Givevis inte. Fryser som en gnu. Det finns nog bara en kvar som skulle kunna hjälpa mig.. Men den parvlen är inte här, så jag får helt enkelt frysa sönder hela natten. Sorgligt men sant. Det är i alla fall min teori! Det suger..

Såhär påklädd var jag ute alldeles nyss och är nu också, minus jackan.

 

Imorgon ställer jag klockan, tar med mig några CV och åker in till Malmö för att träffa min underbara Malin. Lunch på en Salladsbar jag velat smaka länge. Man plockar ihop sin egna sallad. Kyckling, grönsaker, fetaost osv. Mums!! Tyvärr minns jag inte vad den heter, men det tar jag reda på imorgon. Ska som sagt få ut lite jobbansökningar också. Påminnelse till mig själv är att ringa skopunkten imorgon!!


Hur har ni spenderat er söndag?


Kommentarer
Postat av: Malin

Varit bakis, själv? hehe Café 2000 heter den:P

2010-02-08 @ 01:03:42
URL: http://denmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0