020210

Morsning homo spapiens, mayafolket och alla övriga varelser! Hoppas allt är bra med er. Jag har egentligen inte mycket att säga. Sjukt onödigt? Ännu mer onödigt att jag då fortsätter att skriva. Vem vill läsa om ingenting? Förmodligen du. Jo! Det vill du väl för fan visst det. Du läser ju fortfarande.. Okey, nu är jag as dryg. Men det är du med! Okey STOPP!

Sorry. Vad ska man göra idag? Bränna fett och trötta ut kroppen till max? Uuuhu, låter som bra idé. Kanske först gym, sen step & powerwalk? Får se vad dagen bjuder på. Well.. Inatt fick jag universums finaste sak mottaget till min mail av en underbar människa. Tuusen tack fina du. Det värmde djupt i hjärtat. Ilikeyousomutch hun.

Nu ska jag göra mig en kopp. Laaater =)


"Det kommer funka, måste funka
nånstans där finns vår plats
Det kommer funka, måste funka
nånstans där finns vår plats
Den enda personen som tagit upp min tankekraft
24/7.. Baby —– som en brasse sagt!"


"Fyfan vad sjukt att man kan känna sån passion
vi åt och drack & grät och vi skrattade och vi kom ihop
Som bästa vännen som har tagit det till nästa level
där vi bara hoppades men fick se vad som hände!"



 

 


Kommentarer
Postat av: johan

aj lööv maskin

2010-02-02 @ 18:09:39
URL: http://kichorn.blogg.se/
Postat av: Jennie

Aj nååååååw

2010-02-02 @ 23:11:36
URL: http://seethelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0