070210

Någon film blev aldrig sedd igår. Så blir det när man inte är i behov utav någon tv för att fylla ut tid. Ibland räcker det att man har varandra och tiden går tyvärr alldeles för snabbt. Tack snälla för en otroligt mysig och trevlig kväll/natt goding. Låg och drog oss hyfsat länge idag, man kunde ju inte låta bli.. sedan blev det en chailatte och många kramar innan hunni körde hemåt. Nu sitter jag här, med världens fulaste bacon-chips påse och dig runt armen. Ätit ett par stycken men det sa bara stop. Måste ju orka lite mat sen också! Jag och mami ska äta lite tacos och titta på en film. Hon hade redan sett "ps. I love you", så det lutar åt någonting annat.

Vet du om att det inget bättre finns
än att vara med dig
som det gränslösa lyckoruset
som du alltid ger till mig
..

Puss & Kram!





Kommentarer
Postat av: jiaa

du är så otroligt charmig! allt du säger är så sjukt gulligt raring <3 det finns ingen som Du <3

Mitt armband trivs jättebra på din handled, det vet jag :)



MASSOR av kärlek till bara Dig Jennie / din hunni.

2010-02-07 @ 18:38:58
Postat av: Jennie

Jaa, det trivs jätte bra hos mig! Ska ta väl hand om det, det lovar jag ;) Tusen tack gubben. <3 Massa pussar & Kärlek till dig hun <3

2010-02-07 @ 18:44:05
URL: http://seethelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0