120210

Just när jag skulle skriva datumet så slog det mig, fredagen den trettonde. Men icke! Bara den 12:e idag. Me like. Någon otursdag behöver vi inte. Dagen blev inte alls som planerad idag. Kom precis hem och ligger långt efter. Får helt enkelt hoppa träning och ge mig på städningen med det samma. Med lite musik så går det snabbt!

Inte trodde jag att man vart så beroende av sitt legitimation som man faktiskt är. Mitt är försvunnet och jag känner mig halvt handikappad. Kan inte handla i många butiker, då man behöver visa leg. Kan inte ens beställa en chai på Espresso house och betala med kort, kan inte gå ut och dansa för mitt pass är utgången. Jag måste helt enkelt skaffa mig ett nytt! Sådanna äreden som är sååå tråkiga. Jag får se det positivt, som allt annat här i livet. Jag får en ny bild och slipper drass med den bilden då jag var 15-16 år gammal. Tack! Hihi..

 

 

Nu kopplas högtalarna in och spotify får göra vad det är bäst på. Puss på gumpen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0