18 Februari

Hej på er! Behöver jag tala om och beklaga mig över att det är snöstorm? -Igen..

Man slutar aldrig förvåna sig över andra. Jag är ingen tankeläsare trots att jag ibland skulle vilja besitta den egenskapen. Whatever.. Idag startade jag dagen med en lång powerwalk tillsammans med Mamma. 09.30 var jag uppe ur sängen. Himla skönt! Ett besök hos mormor har vi också hunnit med! Som de flesta vet jobbar jag extra på Skopunkten i Lund och för en liten stund sedan ringde C från Skopunkten i Malmö för att ge mig några tider där också. Skönt! Nu ska jag klicka runt en stund på Platsbanken för att se om det ger någonting. För att få ett Ja måste man ofta passera många Nej. Det är bara att söka! Måste ha ett jobb på mellan 75% - 100%. Vet ni någonting så är jag grymt arbetsvillig! :)

Helgen är planerat och nästa lika så. Inte likt mig detta.. Men lite struktur kan aldrig vara fel! Kram på er sålänge.


Hos mormor hittar man alltid gamla roliga grejer. Detta hänger på hennes vägg. En "Mini-Nenne" :)

Tjecka vänster öga.. Inte alls ballögd! ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Miss you..

2010-02-18 @ 18:50:08
Postat av: Jiaaa

Miss you..

2010-02-18 @ 18:51:18
Postat av: Jennie

you 2..

2010-02-18 @ 19:50:12
URL: http://seethelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0