Adjö fredagen den 5 februari..

& välkommen lördagen den 6 feb! Efter två bussar, minusgrader och fulla människor är jag nu hemma i lilla Staffanstorp. Nosen och händerna är inte gjorda för kyla, så är det bara. Jävligt korkat kan man tycka, de får ju alltid utstå kylan. Well.. Snart vår..snart!
Efter en kväll med fredagsmys är det så jävla skönt att se rullande ögon, kommande huvudvärk och illamående stiga på bussen, och passera..längre bak i bussen. Medan jag kan se fram emot en underbar lördag.. Mohah ;)

Erik Grönwall skrålar för mig, i mina öron just nu. "18 and life" är grym och hans hesa röst är ännu grymmare..
Om några minuter ska jag på date. Kudden viskar mitt namn.. Imorgon ska jag träna, helst på gymmet.. om kortet fungerar. Annars får jag nöja mig med stepen. Kanske extra länge! Det bränner så härligt på lår och rumpa. Efter det ska jag göra 20 välförtjänta minuter i solariet i väntan på kvällens härligheter.

Jag hoppas ni alla haft en riktigt trevlig fredag. Vad ni än gjort, så har väl allt sin charm :) Kram!


Lovade Leyton att slänga in en hälsning från honom.. :)

Kommentarer
Postat av: Malin

så klockren :P hehe

2010-02-06 @ 12:07:51
URL: http://denmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0