Buuhuu!

Blääe, vad jag känner mig dålig nu! För några timmar sedan vart jag och avnjöt några minuter i solariet. Då nackstödet (kudden) låg och tryckte kände jag hur huvudvärken började tryta. Whats the deal med huvudvärk på lördagar? Enda sedan förra lördagen, då jag hade dundermega huvudvärk har jag känt av det lite, men inte värre än att man överlever och kan träna. När jag kom hem kokte jag två ägg, tog en muktivitamin brustablett, en omega3 tablett och slutligen en Ipren i hopp om att jag skulle få lite energi till stepen.

Utan några större reslutat drog jag motvilligt fram den lilla maskinen och började stepa. Först några steg framför tv:en, men kom snabbt fram till att jag måste ha musik. Hög musik. Motivation. Takt. Ställde mig på rummet med maxad volym men orkade bara 15 minuter, drygt 1100 steg. Vore de inte för att jag inte vill riskera att ha huvudvärk ikväll så hade jag pressat mig själv till 30 minuter. Men vågade inte och nu känner jag mig så jävla dålig!!
Whatever.. har hört att man ska lyssna på sin kropp. Jag var ju trots allt duktig som gjorde 15 minuter istället för inga alls.. Men, fortfarande.. inte 30 =(

Efter att ätit två ägg är jag proppmätt. En obehaglig mättnadskänsla. Jag tycker att det verka konstigt. Två ägg är verkligen inte mycket.. hmm =/

Nu ska jag slänga mig i duschen, dra fram något ur garderoben som kan pryda min kropp, väcka den positiva Jennie till liv och bara ta de lugnt ett par timmar. Kanske tar jag en Ipren till..

Kram!

Kommentarer
Postat av: Linn

ryck upp dig älskade! vila lite ist för att dra igång hög musik och svettas, det är bättre för huvudet Jennie lilla. <3

2010-02-06 @ 15:31:09
URL: http://theendlessstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0