Café 2000

Ni vet när man knappt kan röra sig, när det trycker överallt. Ni vet när det känns som att de står en upp till halsen, eller när magen bara vill sprängas. Ni vet då det vore otroligt skönt med en powernap.  mätt är jag nu!

Jag och Malin åt lunch på "Café 2000" idag. En stor sallad där man själv plockade ut vad man ville ha i, för bara 45 kr! Starkt rekomenderat. Billigt och otorligt gott. Jag valde Pasta, kyckling, fetaost och därtill fick man välja tre grönsaker. Då valde jag tomat, ananas och lök + Tzatsiki. Det blev så mycket att nästa gång tror jag att vi delar på en portion! :)


Min goooda sallad!

En bild på Leyton som vanligt. Lilla killen blir ett halvår på lördag!



Malin och hennes sallad. Ja, tzatsiki är gott! Haha..


Nu degar jag i soffan hos Malin & Niclas. Har dragit på mig mjukisbyxor och en stor tjocktröja till kyckling jag är! Jag längtar otroligt mycket til ljusare tider. Till dagen blir längre. Till solen skiner och ger en massa underbar energi! (:

Nu ska Malin mjölka sina kossor på facebook. Är det bara jag som inte förstått innebörden med det? En farm? På internet (!!!) Haha..

Hoppas ni har en trevlig dag på jobb, i skolan, hemma eller i stan tillsammans med vänner. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0