Första februari två tusen tio

Finally! Min dator fungerar igen. Tom på all skit, snabbare och med ett härligt vista tema. Har tillbaka alla mina bilder och program. Nu kan det bli ordning på bloggen igen! :) Orsaken till att jag inte kunnat koppla upp mig mot nätet, visade sig vara skrattretande. En liten ynka knapp under datorn som någon (!!!) slått av! Orrrh..

Well, Farbro Bosse fixade det till mig igår! :) Imorse vaknade jag runt nio tiden och kände mig ovanligt utvilad. Då hade jag sovit sex timmar. Tänkte att det måste vara någonting som inte stämmer så jag somnade visst om igen. Sådär halvt, skönt och mysigt. Låg och drog mig till lite över elva och wips så ploppa mobilen till bredvid huvudkudden. Sen kom jag inte upp från sängen förrän en timme därefter. Hihi (!!!)

Nu sitter jag med en smarrig frukost för att samla lite energi i denna lilla kroppen. Funderar på att köra en halvtimme på stepmaskinen efteråt. Innan jag hoppar in i duschen.. Visst låter det som en bra idé? :)

Ikväll ska jag nog umgås med familjen2. Malin, Niclas & Leyton ska kolla på hus i Bara och förhoppningsvis har dom vägarna förbi Staffanstorp efteråt. Annars tar jag bussen till stora staden.

Nu ska jag fortsätta med att avnjuta min frukost. Jag återkommer innan jag beger mig.

Puss i pannan! ;)

Mmmmmhh..

 

Sugen?

 

Måååttligt sugen på mina mackor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0