Fredagskväll tillsammans med vänner..

..I Malmö. Jobbat idag, därav dålig uppdatering, eller snarare ingen alls. Faktum är att jatg uppdaterade imorse men wips så försvann allt och jag hann inte skriva om innan jag skulle ta mina ben för att promenixa till bussen. Malin kom in på jobb en kvart innan stångning, med andra ord kvart i åtta för att reklamera att par skor. Åkte därefter med Malin och Niclas till Malmö för att handla lite mat. Jag mitt yrpanna glömde ju matlådan hemma imorse så har fått leva på vindruvor hela dagen. Inte bra! Färdig grillad kyckling och lite potatissallad blev det när vi anlända hos Peter och Fridh.

Min kväll är lugn. Jag och Malin myser med tända ljus och skitsnack på balkongen och grabbarna dricker öl och taggar för eventuell utgång. Fest blir det för mig och Linn imorgon! Läängesen nu, närmare bestämt sen nyår skulle jag tro? Knappt okej alltså. Fira Stefan Smutsig Rehn som fyllt 20 hela år! Kan inte annat än att bli trevligt. Söndag sticker jag till stan och införskaffar mig en iphon precis som alla andra och därefter hem till min kära bror som fyller 23. Helgen är alltså händelserik men jag saknar.. som fan! Den som väntar på nåt gott..

Ni får ha en kanon bra fredag. Slå klackarna i taket, mys med vänner eller pojkvän, på jobb eller vart kvällen än bär er, ha det fett med nice!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0