Gääääsp!

Har sovit riktigt oroligt inatt. Vaknat flera gånger, haft obehagliga drömmar blandat med bra drömmar. Ingen bra kombination. Nu sitter jag halvt döende i köket och blogggar. Har halvt bombat Linn och fick precis svar. Jag är astrött. Måste piggna till. Ska ringa henne nu. Hon vet inte vad hon har att vänta sig idag. Hoho! En Jennie med kanske grovt Cerebral pares. Men, mogen? - Nej!

Nu vet jag seriöst knappt vad jag babblar om. Jävligt onödigt. Jag avrundar här och återkommer när jag blivit människa igen ;)


Kommentarer
Postat av: Linn

Du har en tendens att göra de när jag inte svarar. Haha, men jag älskar dig ändå!



Ser fram emot en omogen cp Jennie ikväll !! <3

2010-02-27 @ 13:23:39
URL: http://theendlessstory.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha, en omogen cp Jennie.. Det var någonting nytt, men jag gillart! ;)

2010-02-27 @ 14:48:36
URL: http://seethelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0