Home sweet home

Hemma med halmen, eller hur är det man brukar säga? Jan banan hämtade oss i Lomma nyss. Jag borde inte tagit den där sista cidern eller shoten. Vad vet jag.. Spelar roll vad? Snurrar gör det. Det gör det i vilket fall. Jag är så jäkla happy. Har fått de finaste orden både skrivna, svart på vitt och hörda i örat idag. Jag hoppas ni haft en bra lördag! Festen hos Stefan var grym. Han hade en redbull kyl fylld med öl och cider. Jag undrar vart han snott den? Han sa någonting om Göteborg. Sjukaste. Det var nice. Jag och Linn drog igång dansgolvet.

Egentligen är det en hemlig, kanske topphemlis. Vad vet jag. Men vet ni? I´m in love! <3

Sov gott dudes!

Kommentarer
Postat av: Malin

Love you too hun!!! ;)

2010-02-28 @ 18:10:57
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: Jennie

Oohe, en sten föll från hjärtat. Var så orolig för att jag inte skulle få någon respons från dig ;) höhö.. Love u snäck!

2010-02-28 @ 23:36:09
URL: http://seethelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0