Honey

Piss kass värdelös uppdatering idag. Var inte på humör för att blogga i fömiddags, så tänkte att det var bättre att låta bli. Nu mår jag dock bättre och har lite tid över.

Runt 14 tiden tog jag bussen till Malin & Niclas. 50 minuter väntade jag på en k*kbuss som aldrig kom =( Trodde att jag skulle bli av med både fingrar och tår. Tillslut kom nästa buss och jag kom äntligen fram. Niclas och Peter var också här då.. trevligt trots deras attity mot Jennie Ström.. buhu! Haha.. Malin sötaste hade gjort äppelkaka. Inte världens bästa frukost men riktigt gott!! =D

Nu dreglar jag och Malin till filmen "Honey".. Vem hade inte dödat för den kroppen? Heeelt sinnessjukt!
Ska låna hem några filmer till helgens härligheter hade jag tänkt :) Dock INTE "Honey"!!! höhöhö..

Hoppas ni har haft en bra dag. Jag åter kommer när jag tagit mig hem, om jag utstår kylan.

Saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Peter

De e bara att acceptera den jargong jag o fridh driver mot dig :D e man med i familjen så får man räkna med en och annan känga :) ha d så trevligt i Sverige nästa vecka ;)

2010-02-03 @ 22:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0