Hos Linn!

Ett pringles rör (cheese/chili), marabou, ahlgerns bilar, gott & blandat & te. Nu är vi svin mätta! Har kollat på stand up och fyfan vad klockren Nour (bitterfittan) är i "raw comedi club". Kan det klippet om och om igen. Haha!! Jag har nyss fått både hår, öron och näsa halvt avbitet av Klara (hunden). Sist jag såg henne var hon liten och jag råkade klämma henne då jag inte såg att hon låg i sängen. Skrek som en stucken gris. Så.. Hämnden är väl
ljuv :(

På tal om djur! Tjejen som höll i förfesten i fredags hade en kattunge. Jennie och kattungar går inte alltid jättebra ihop, speciellt inte om dom gillar strumpbyxor. När vi skulle ge oss iväg tog jag på mina höga klackar, men vad jag inte såg var att katten låg bakom mig. Det resulterade givetvis i att det blev väldigt mjukt under min fot och en högt skrikande katt. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Tyvärr kunde jag inte riktigt tycka synd om katten men jag bad tusen gånger om ursäkt till ägaren =/







Hon var inte så snäll som det ser ut, faktiskt!! :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0